♫ My weekend.

Först kanske jag ska be om ursäkt för mitt kassa bloggande,
men har vart så himla trött i helgen och ville bara chilla!

Fredagen ;
Kom hem tidigt ifrån skolan, fick sms av J om jag ville komma till honom,
vilket jag ville men inte orkade, sorry darling!
Stannade hemma, gjorde ansikst mask, hårinnpackning, franskmanikyr.
Tog det lungt senare på kvällen med en film & lite godis.

Lördagen ;
Gjorde jag verkligen inte ett skit!
Var trött och grining, så var uppe på mitt rum och bara tråkade.
Spelade gitarr, lyssnade på musik och bara tog tid till mig själv!
Himla skönt att bara vara med mig själv, och slippa bry sig.

Söndagen ;
Well, idag tänker jag städa mitt rum,
jogga, göra läxor & bara vara duktig flicka.
Så ska jag väl lägge mig tidigt med antar jag..

Hmm, sitter och funderar på om jag skal välja Oslo eller Kristinehamn..
Vet verkligen inte vart jag ska ta och flytta, vill till oslo egentligen,
men då måste jag bo själv och allt det där..
ARGH! Hjälp mig någon!

RSS 2.0