♫ En dag, en möjlighet, en chans.

Jag har tänkt väldigt mycket, på mig och mitt liv.
Mina val, mina möjligheter och alla mina chanser.

Varför jag har valt vissa saker, och andra inte.
Hmm, är konstigt att tänka på det.. Egentligen ganska jobbigt.
Vem vill egentligen tänka tillbaka, på den du en gång var?

Som nu, nu är jag stolt över mig & mitt liv.
Jag har bra betyg, en super familj & världens bästa vänner.
Men för några månader sedan, visste jag knappt vem jag själv var..

Hmm, jaja. SHIT AU! som man säger på norska.

Min dag idag :
Vaknade upp med världens bästa.
Vi försov oss, ehe. Inte bra alls!
Sprang runt å yrade som två idioter, men men.
Så var jag i skolan, gick helt okej.. Trött som få!
Hade ett prov idag med, som gick bra. Klarade 7/8 frågor,
och jag hade inte ens pluggat denna gången. *shame on me!*
Men det gick bra, ändå!
Efter skolan drog jag iväg till Malin med min käraste,
vi glodde på tv, åt chips, hade damp anfall & äcklade JA med massa prat, haha!
Mysigt var det kan jag då säga..

Och IGÅR färgade jag mitt hår brunt, här grymt nöjd :)
Ska ta och slänga in en bild, but not today!

Nu ska jag plugga snabbt & så nanna nudde.

Puss & Kram sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0