♫ Hot or Not!

- H0T ;

Grooveshark.
Helt underbar sida, älskar den!
Skit bra, lyssna musik, fixa listor osv !
Funkar bra för mig som har så segt internet.


Linnea Eriksson. ♥
Min bästa vän, igenom allt!
Älskar dig ifrån tårna och till hjärnan stumpan.
Finns ingen människa som är mer underbar än henne,
klockren humor, sockersöt tjej & vi är så lika.
My sistersoulmate, utan tvekan!


Min gitarr.
Finns inget mer underbart, än att sitta och spela.
Mina låtar, slipknot låtar, coldplay, osv osv.
Underbart, älskar't!

Höst!
Äkskar höstens alla vackra färger, mysiga promenader.
Åh, jag tycker verkligen hösten är en tid för att bli kär,
sitta med sin pojk/flickvän och bara mysa, med massa filmer,
filtar och något gott till. Längtar till mr right dycker upp kan jag ju säga! ;-)



- NOT!

Missfärgat löshår & Limm.
Till alla er som skaffar löshår, SNÄLLA!
Ha rätt färg, tycker det är så fult..
Jag menar, är inte så svårt att få till det snyggt,
om man bara vill liksom, lite pengar handlar det om också.
Men ändå, är så fult om man ser skillnaden.
Aldrig gillat det, vem vill egentligen gå med två färgat hår?!
Samma sak med limm, det är inte bra att andvända.
Har själv haft det, och mitt hår är otroligt förstört nu,
slitet och bara hemskt. Och det gjorde SÅ ont att ta ut limmet..
Så är verkligen NOT HOT!

Fjortisar.
Jag klarar inte av dom..
"Asååååwww. oh maaaj göööd!"
Whata fuck? Prata normalt, idioter.
Känns som dom måste hitta på ett eget språk, för att kunna prata..
Och köra med brunt ansikte, och kritvit kropp, är ju bara sååå snyggt. inte
Usch, har aldrig fattat det med att sminka sig drygt mycket, och se ut som en plastdoll.
Min syster (www.mouziee.blogg.se) är otroligt snygg, med mycket smink PÅ rätt sätt!
Så ta och kolla in henne, hon vet hur man ska sminka sig i alla fall.. ;-)

Vinter.
ÄSCH, jobbiga vinter.
Är ju inte ens snö i sverige när man vill ha den där,
när det väl kommer snö, är det blask å sjask.
Vem fan vill ha det?
Kommer ihåg när jag var liten, och snön var fin och rolig.
Nu är den bara ful och jobbig.
MEN, älskar vintern här i Norge,
den är otroligt vacker, vilket hela norge är!
Men ändå, Svensk snö, hemma i katrineholm är inte höjdare.


Kommentarer
Postat av: linnea.

jag älskar dig såhäääääääääär mycket stumpan! ♥

2009-10-29 @ 21:15:32
URL: http://linneaeriiksson.blogg.se/
Postat av: Emelie Hedebrg

Linnea: hahah, strumpan då! <3

2009-10-29 @ 21:17:58
URL: http://emeliehedberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0