♫ I'll never ever let you fall..

Idag blev det att vara hemma, min hals gör ont & äger ingen energi.
Hoppas jag får mina svar på mina värden snart, så jag får veta vad som är fel!

Just nu sitter jag här med morron frilla och är så snygg som få,
lyssnar på musik & pratar med mina favorit killar på msn, haha!
Jag och "Cissi" skal ta över världen, när vi blir stora. HAHA!

Han är en rikigt liten knäppis, men rolig är han!
Lite komiskt, han är norsk men bor i sverige,
jag är svensk men bor i norge. Haha, jay.

Idag blir det inte så mycket att hitta på,
ska ringa mamma senare under dagen så vi kan hämta min daator!
Sen så ska jag hem, göra läxor & sova tidig, gud så skönt!
Lagt mig ap sent varenda natt nu, inte alls kul kan jag säga er.
Men jag behöver egentligen sova jätte mycket, men det hjälper sällan..

Tråkigt och jobbigt är det att gå med ont i skallen, trött kropp
dag ut och dag in, jag är 16 år för fasen!

Någon som har några bra tips som kan hjälpa kanske?

Nehej, nu ska jag ta och värma mat, och sedan glo på tv.

Vi hörs senare ikväll sweethearts!

Puss & Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0