♫ Our time has come..

Gooood mooorning!

Uppe med tuppen var jag idag, vaknade runt halv 5.
Låg och drog mig i sängen till kl 06:10, skönt!

Sprang ner och gick ut med hunden,
sedan frukost och nu ska jag sminka mig.

Dagens hår, smink & kläder blir :

Smink
Fundation där det behövs. (snyggare än att ha hela nyllet fullt!)
Rouge - rose red.
Våt eyeliner - svart.
Mascara - svart.

Kläder
Vitt linne - Cubus.
Munkjacka - Session.
Mjukisbyxor - ?

Hår.
Plattat och med "Elvis" lugg.

Slapp stil idag, orkar verkligen inget annat.
Är ganska skönt att gå runt med mjukis & linne när man är sjuk.
Men är en duktig liten flicka och går på skolan, way the go mli!
Men nehej, nu är det dax för smink & sådant.
Så bär det av till skolan , hell yeah!
Och har matte prov, wish me good luck!

Puss and love.

"I promised to love you with my broken love
So I'll not stop loving you, no, no no way..
 I'll just love you more and less sometimes,
no matter what, I'll not stop loving you.
So I'll keep on loviing you, yes, yes I'll.
with all the pieces of my broken heart."

Jag saknar dig, mer än vad du själv tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0